מאמרים

טיול ברומניה עם רכב

אם אתם רוצים להספיק לראות כמה שיותר מרומניה בתוך מספר ימים – טיול ברומניה עם רכב הוא ללא כל ספק הפתרון. רכבים מכל הסוגים אפשר יהיה לשכור בחברות השכרה מקומיות או בינלאומיות. כדאי לתאם את הזמנת הרכב מראש. שימו לב לאפשרות להזמין גם כיסאות בטיחות בעבור הילדים. נסיעה בכבישי אגרה כרוכה בתשלום שמוסדר מראש. אם הרכב שקבלתם אינו כולל מדבקה שמאשרת את התשלום לכבישי האגרה הקפידו להסדיר תשלום מראש. אם תיתפסו נוהגים בכביש אגרה ללא מדבקה צפוי לכם קנס כספי.

רשימת מסלולי טיול ברומניה עם רכב

  1. מסלול בוקרשט, סינאיה ובראשוב
  2. מסלול לים השחור ולדנובה
  3. טיול אל האזור המערבי של רומניה
  4. טיול באזור הדרומי של טרנסלבניה
  5. טיול מקלוז' לסיגישוארה
  6. מסע בין כנסיות מצוירות

מה זה בעצם טיול ברכב?

טיולים ברכב אפשריים בכל רחבי אירופה ומאפשרים ביקור במספר רב של אתרים. המשמעות של טיול ברומניה עם רכב היא כ-10 שעות של נהיגה בכל יום. רק אתם יודעים האם אתם אכן מסוגלים לכך או מעוניינים בשעות רבות של נהגה. אם אתם מתכננים לחלוק את הנהיגה בין כמה נהגים חשוב לוודא שכל הנהגים רשומים בחברת ההשכרה ומכוסים בביטוח הרכב. טיול ברומניה עם רכב מתאים גם לילדים בכל הגילאים.

מצב הכבישים ברומניה

בערים ובין הערים תיהנו מתשתית כבישים טובה עד טובה מאוד. באזורים הכפריים וההרריים הכבישים עלולים להיות ישנים וצרים מאוד. בחלק מהאזורים הכפריים רכבים נוסעים יחד עם עגלות רתומות לסוסים. יש להקפיד לנסוע בזהירות ולציית לכל כללי התנועה. אתם תגלו שהנהגים הרומנים מגלים לעתים חוסר סבלנות ועוקפים גם בכבישים עם קו לבן רצוף. תזכרו שאתם לא מכירים את הכבישים ותקפידו לנסוע בזהירות.

איך מתכוננים אל טיול ברכב?

הבסיס לטיל רכב מוצלח הוא נהגים שאוהבים לנהוג ורכב מתאים. על הרכב להיות נוח לנהיגה ונוח בעבור הנוסעים. כמו כן, חשוב להצטייד מראש בכריכים, חטיפים, פירות, ירקות ושתייה. תאמו מראש תחנות עצירה מהנות בגלידריות, תצפיות נוח ואטרקציות תיירות. כדאי לתכנן מראש את המסלול ולהזמין בהתאם סידורי לינה. אל תשכחו לקחת אתכם בגדים להחלפה, נעליים נוחות, מעיל וכובע.

אתרים מומלצים לטיול ברומניה

פארק החבלים עדן אדנלנד מציע פינת חי, מדשאות, מסלולי טיול, מסעדה, פינת יצירה, מתקני משחק לילדים קטנים ומתקני אומגה לגדולים. במרחק של שעתיים נסיעה מבוקרשט תמצאו את העיירה סיניאה עם מפלים, רכבל, גן שעשועים, תצפיות נוף מרהיבות ומבנים עתיקים. לחובבי טיולים רגליים נמליץ על פארק 7 הסולמות בראשוב.

Back to top button
דילוג לתוכן