מאמרים

רומניה עם ילדים

טיולים בחו"ל עם ילדים הם הזדמנות לזמן איכות. המשפחה כולה יוצאת למסע מרתק ומכירה תרבויות חדשות. בעבור הילדים מדובר בחוויה בלתי נשכחת. הם יספרו בהתלהבות במשך חודשים ארוכים על הטיול שלהם במדינה עם שפה אחרת. משפחות ישראליות שיצאו אל רומניה עם ילדים מדווחות על מדינה ידידותית, לא יקרה ועשירה באטרקציות. ילדים בכל הגילאים נהנים מאוד ברומניה. הטיסה קצרה (פחות מ-3 שעות) כך שגם אותה תצלחו בקלות עם ילדים קטנים.

מה מחכה לכם ברומניה?

הטיול אל רומניה עם ילדים הוא הזדמנות לעשות מה שאתם אוהבים. אתם בוחרים האם למקד את הטיול באזורים עירוניים, האם לשכור רכב או להתנייד ברכבות, האם להגיע אל האזורים הכפריים, מה לאכול, מתי להתעורר וכן הלאה. רומניה משלבת בצורה קסומה בין מרחבים של טבע, כפרים ציוריים, ערים מודרניות, חופים עם חול זהוב, אטרקציות לילדים, חיי לילה ומחירים אטרקטיביים. אתם קובעים את הקצב של הטיול ומחליטים האם להתעורר בכל בוקר ביקיצה טבעית או לנהל לו"ז צפוף שכולל מספר אתרים בכל יום.

טיול לסינאיה עם ילדים

את העיר סינאיה תמצאו בעמק פרחובה במרחק של כשעתיים וחצי נסיעה מבוקרשט. ניתן להגיע לאזור באמצעות רכבת או ברכב שכור. העיירה קבלה את שמה ממנזר סינאיה שנקרא על שם הר סיני. האזור שוקק תיירים בכל חודשי השנה. בחודשי הקיץ כדאי להגיע לטייל בהרים ובחורף אל אתרי הסקי. הרחוב הראשי כולל מסעדות, בתי קפה, חנויות, דוכני מזכרות, פארק לילדים ועוד.

טיול אל רומניה עם ילדים צריך לכלול גם אטרקציות שהם אוהבים. יש לבחור את האטרקציות בשיתוף פעולה עם הילדים ולשלב בכל יום לפחות פעילות אחת מותאמת גיל. תשמחו לגלות שהילדים משתפים פעולה עם ביקורים במוזיאונים או מסעדות כאשר אתם ההורים מתחשבים ברצונות שלהם ומשלבים בלוח הזמנים גם פארקים, מתקני שעשועים, גני חיות, רכבל, ג'ימבורי ואטרקציות מיוחדות לילדים כמו טירת דראקולה או פארק הדובים.

רומניה עם ילדים שאוהבים אקסטרים

באזור סינאיה פועל רכבל חדיש (רכבל קוטה 2000) שמוביל מטיילים אל מסלולי טיול מרהיבים בהרים. קר מאוד במעלה ההרים כך שכדאי להצטייד מראש במעילים. במרחק של כמה דקות נסיעה מסינאיה תמצאו את העיירה בושטני עם רכבל ארוך שמשקיף על נוף הררי. אפשר למצוא בבושטני דירות נופש ובתי מלון (בעונת השיא חשוב להזמין מראש). הילדים אוהבים מאוד את בושטני בגלל מגלשות ההרים שממוקמות בסמוך לאתר הסקי קלינדרו. שימו לב שלא מדובר בפארק שעשועים גדול, אך הילדים נהנים מהרכבות וגם מהדרך.

Back to top button
דילוג לתוכן